tisdag 3 maj 2011

Vill ha å vill ha...



Vet inte om det kan ha med våren och ljuset att göra men, jag är inne i en riktig crawingperiod just nu vad det gäller förändring AV och nya saker TILL mitt hem.

Det är verkligen massor med saker som jag vill ha, göra om, måla, klä om eller in, bygga, tapetsera osv osv och det finns nog inte ett enda rum i huset som klarar sig undan min önskan att göra om och fixa till det. Å andra sidan så har vi ju faktiskt haft det i stort sett lika dant under snart tre års tid också! Jättelänge ju!!

Inspirationen bara flödar men det gäller tyvärr inte pengarna det kostar att verkställa allt jag önskar...


Nåja, allt har sin tid heter det ju och jag har iaf beställt nytt fräscht (och asdyrt!!) tyg från Mairo till mina köksfönster samt hämtat hem våra vänners "gamla" köksbord som ju är nytt för oss :)! Ska piffa lite i lilla Es rum också. Snälla mormor har spontanhandlat ett litet vitt bord och två stolar till henne som jag ska försöka få plats med på nåt sätt...


Många önskningar blir det...Men mest av allt så önskar jag att jag och alla runt omkring mig får vara friska och glada och lyckliga och våriga och yra och tokiga. Och så har jag en särsklid önskan för en särsklid vän. En mycket särskild och viktig önskan som bara MÅSTE slå in, det ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar